Мотоцикл SPARK SP150R-11

Мотоцикл SPARK SP150R-11 від компанії Інтернет - магазин мотоблоків, «Мотоднепр» - фото 1
45 765 ₴
В наявності

Доставка

 СамовивізБезкоштовно
 Транспортна компаніяЗа тарифами перевізника
 Кур'єрська службаЗа тарифами перевізника
 ПоштаЗа тарифами перевізника
 Нова ПоштаЗа тарифами перевізника
Детальніше про доставку

Оплата

 Післяплата
 Оплата під час самовивезення по м. Дніпро

Опис

Опис мотоцикла SPARK SP150R-11

Мотоцикл SPARK SP150R-11 – легкий універсальний двомісний дорожній мотоцикл класичного компонування, придатний для експлуатації, як у міських умовах, так і в сільській місцевості. За моделлю двигуна, ходовою частиною, рульовим управлінням і низкою інших характеристик повністю аналогічний до моделі SPARK SP150R-13.

Основна відмінність SP150R-11 – «елегантний», плавний, але водночас цілком сучасний дизайн бензобака, бічних накладок, підсідельного обтічника, заднього ліхтаря, переднього й заднього крил, накладки глушника.

Загалом дизайн SP150R-11 рекомендований для аудиторії з трохи більш спокійними смаками, ніж відверто «молодіжний» SP150R-13. До того ж, SP150R-11 має невеликий задній багажник, який одночасно є рукояткою для пасажира.

Крила коліс трохи ширші, ніж у SP150R-13, і додатково забезпечені жорсткими пластиковими бризковиками. Задній ліхтар – в окремому корпусі, великий, добре помітний не тільки ззаду, але і з боків. Паливний бак великий, місткістю 13 літрів, грушоподібної форми: його задня частина звужена і плавно стикується із сидінням – красиво і зручно. Глушник довгий, чорний, конічної форми, з невеликою чорною захисною накладкою. Педаль перемикання передач – одноплеча, без «п`яти».

В іншому моделі SP150R-11 і SP150R-13 однакові:

Мотоцикли самі собою невисокі, але внаслідок порівняно широких і високих паливних баків маленькими не виглядають. Досить стійкі й маневрені. За характеристиками придатні і для молоді (зокрема і для дівчат), і для людей старшого віку.

Оснащені двигуном ZS161FMJ виробництва корпорації Zongshen (має добру репутацію в українських покупців). Двигун одноциліндровий, чотиритактний, повітряного охолодження. Потужність 8,6 кВт (11,7 к.с.), об`єм 144 см3. Дає змогу розвивати непогану швидкість – до 95 км/год. Двигун кріпиться до рами в п`яти точках, що суттєво знижує вібрацію. Карбюратор якісний, марки KIEMA, виготовлений за японською технологією. Є додатковий паливний фільтр. Внизу картера – вікно для контролю наявності оливи (не треба кожен раз для перевірки викручувати пробку зі щупом).

Коробка передач 5-швидкісна, не кругова, а «доросла мотоциклетна»: перша швидкість вмикається натиском важеля вперед, інші 4 – натиском назад. Нейтральна передача – між 1-ю і 2-ю швидкостями. Зчеплення – класичне, з керуванням від важеля на кермі. Ланцюгова передача відкритого типу: завжди під контролем.

Колеса великі, 18-дюймові, як на більш потужних 200-кубових і 250-кубових мотоциклах. Диски литі легкосплавні, з п`ятьма прямими спицями. Протектор покришок – універсальний, з помірно високими ґрунтозачепами, придатний і для асфальту, і для ґрунтовки. Гальма в оптимальній комбінації: попереду – дискове гідравлічне, ззаду – барабанне механічне, забезпечують і добру динаміку гальмування, і високу надійність. Кермо середньої ширини, вигнуте; зручне і для маневрування в місті, і для утримування напрямку на нерівній ґрунтовці. Рукоятки керма напівм`які, зручно лягають у руку. На стійках керма – гофра.


Фара оригінальної «корончатої» форми, вбудована в обтічник. Покажчики поворотів – на еластичних кріпленнях, з оранжевими лампочками розжарювання. Комбінована монокорпусна панель приладів за дизайном чітко вписується в обтічник фари, немов би складаючи з ним одне ціле. Є спідометр, тахометр і покажчик рівня палива – стрілкові. Кришка паливного бака замикається на ключ. Підніжки пасажира – відкидні.

Характеристики

Код товару
000090611
Колір
чорний
Тип
Мотоцикл
Рама
Дуплексна, трубчастий каркас
Коробка передач
механічна 5-ступінчаста, послідовна (схема 1-0-2-3-4-5)
Додатково
Гофровані чохли на стійках передньої вилки
Тип мотоцикла
Дорожній легкий
Тип стартера
Електростартер, кікстартер
Тип палива
Бензин з октановим числом не нижче 92
Вантажопідйомність, кг
150
Тип охолодження
Повітряне охолодження
Тип двигуна
Одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів
Сидіння
Спортивного типу, напівжорстке, дворівневе, повної довжини
Кількість місць
Двомісний
Максимальна швидкість, км год
90
Об'єм паливного бака, л
13,0
Модель двигуна
ZS161FMJ
Повітряний фільтр
Багаторазовий поролоновий
Колісна база, мм
1250
Зчеплення
Механічне, багатодискове, в масляній ванні
Робочий об'єм двигуна, см3
144
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм
1950×750×1210
Амортизатори задні
Пружинно-масляні
Амортизатори передні
Масляні
Балансувальний вал
Нема
Гальмівна рідина
DOT 3, DOT 4
Генератор, (напруга, В) (потужність, Вт)
14/85
Діаметр циліндра, хід поршня, мм
61 / 49.5
Задня оптика
Задній ліхтар вбудований в обтічник крила, комбінований: гальмо, габарит, зі світлодіодною матрицею. Покажчики поворотів з лампами розжарювання
Задній багажник
Повнорозмірний
Запалювання
Електронне, CDI
Комплект інструменту (зип)
Стандартний
Конструкційна маса, кг
110
Кількість і розташування клапанів
2, верхнє
Масляний фільтр
Полімерна сітка
Напруга бортової електромережі, В
12
Номінальна витрата палива, л 100 км
2,2
Номінальна потужність, кВт (к.с.)
8,6 / 11,7
Об'єм картера двигуна і коробки передач, л
0,7
Паливні фільтри
Змінний сітчастий (паперовий) на паливопроводі
Передня оптика
Фара вбудована в обтічник, з лампою розжарювання. Покажчики поворотів з лампами розжарювання.
Приладова панель
Комбінована. Механічний спідометр, індикація: номер передачі, дальнє світло, повороти, вхідний дзвінок.
Підніжки водія
Невідкидні
Система подачі палива
Самоплив
Тип заднього гальма
Барабанний механічний
Тип моторного мастила
Напівсинтетичне моторне мастило класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів
Тип переднього гальма
Дискове гідравлічне
Протиугінна сигналізація
Нема
Блокування повороту керма
Замок на стійці керма
Блокування замка запалювання
Нема
Кофр для мотошолома
Нема
Захистна накладка на глушнику
Фарбована
Підніжки пасажира
Відкидні
Привід заднього колеса
Ланцюгова передача 14/40 відкрита
Диск переднього колеса
Легкосплавний литий 5-спицевий
Диск заднього колеса
Легкосплавний литий 5-спицевий
Підвіска переднього колеса
Телескопічна вилка
Підвіска заднього колеса
Маятникова з двома амортизаторами
Висота по сидінню водія, мм
780
Захистна накладка на випускній трубі
Нема
Дуги безпеки
Нема
Захист ніг пасажира
Нема
Максимальні оберти колінчастого валу, об хв
8500
Розташування розподільного вала
Верхнє
АКБ тип, ємність, А*год
Кислотно свинцева, 6,5
Розмір шин передня задня
2.75-18 / 3.00-18
Тип протектора, передній задній
Дорожній універсальний "асфальт/грунт"