Мотоцикл SPARK SP200R-25B

Мотоцикл SPARK SP200R-25B від компанії Інтернет - магазин мотоблоків, «Мотоднепр» - фото 1
44 145 ₴
В наявності

Доставка

 СамовивізБезкоштовно
 Транспортна компаніяЗа тарифами перевізника
 Кур'єрська службаЗа тарифами перевізника
 ПоштаЗа тарифами перевізника
 Нова ПоштаЗа тарифами перевізника
Детальніше про доставку

Оплата

 Післяплата
 Оплата під час самовивезення по м. Дніпро

Опис

Опис мотоцикла SP200R-25B

SPARK SP200R-25B - мотоцикл з сучасним дизайном і технічними характеристиками. SP200R-25B можливо експлуатувати як на асфальтовому покритті, так і на грунтових дорогах. Стильний лаконічний дизайн бензобака, в поєднанні з підведеною і злегка скошеної вперед лінією пасажирського сидіння, надає мотоциклу явну схожість з його спортивними побратимами більш високого класу.

Ця схожість посилюється обтічним вітровим щитком з фарою трапецеподібної форми, профільованими бічними захисними накладками головки циліндра, «гоночним» щитком переднього колеса, подовженим заднім крилом.

Завершується спортивний образ великим заднім ліхтарем динамічною форми, вбудованим в обтічник сидіння.

Чудово себе зарекомендував 197-кубовий одноциліндровий чотиритактний карбюраторний верхнеклапанний двигун моделі 164FML з балансувальним валом, має потужність 13,2 к.с. (9,75 кВт) при 7500 об / хв.

Максимальний крутний момент - 7,0 Нм при 5000 об / хв. Цього більш ніж достатньо, щоб без проблем переміщатися з повним завантаженням на крейсерській швидкості 85 км / год, а часом і швидше.

Запалювання електронне, CDI. Охолодження - повітряне, традиційне для цього класу техніки. Паливо - неетильований бензин з октановим числом не нижче 92. Тип моторного масла - напівсинтетичне моторне класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів.

Трансмісія і ходова частина цілком традиційні для класичної схеми: ланцюговий привід з лівим розташуванням зірочок, задня підвіска - маятникова, на двох амортизаторах, передня підвіска - перевернутого типу.

Коробка передач п’яти швидкісна, послідовна, нейтраль між першою і другою передачами. Номер включеної передачі висвічується на панелі приладів. Зчеплення механічне, багатодискове, в масляній ванні. Переднє гальмо дисковий, гідравлічний, задній - барабанний, механічний.

Нові регульовані газомасляної амортизатори для заднього колеса з кручений пружиною змінного кроку і ресивером забезпечують плавний хід і відмінну керованість при будь-якому завантаженні. П’ятиспицеві колеса - легкі і міцні одночасно - покращують і без того непогану динаміку розгону.

Оскільки цей мотоцикл не призначений для далеких експедицій і спортивних рекордів, 8-літрового паливного бака цілком достатньо, щоб при середній витраті 3 літри на 100 км проїхати 270 км: а навіщо возити з собою зайву вагу, якщо завжди можна заправитися на будь-який автозаправці. Але про всяк випадок аварійний запас все-таки є: досить перемкнути паливний кран в потрібну позицію.

Технічне обслуговування мотоцикла відносно просте, не вимагає дорогих спеціальних інструментів і матеріалів, може бути виконано в мотосервісі або самостійно в гаражі. Тобто SPARK SP200R-25В - невибаглива і надійна «робоча конячка», але при цьому вельми зручна, жвава, маневрена і з відмінним дизайном.

Характеристики

Код товару
000149346
Тип
Мотоцикл
Рама
Дуплексна, трубчастий каркас
Коробка передач
механічна 5-ступінчаста, послідовна (схема 1-0-2-3-4-5)
Додатково
Гофровані чохли на стійках передньої вилки
Тип мотоцикла
Дорожній легкий
Тип стартера
Електростартер, кікстартер
Тип палива
Бензин з октановим числом не нижче 92
Вантажопідйомність, кг
150
Тип охолодження
Повітряне охолодження
Тип двигуна
Одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів та балансувальним валом
Сидіння
Спортивного типу, напівжорстке, дворівневе, повної довжини
Кількість місць
Двомісний
Максимальна швидкість, км год
110
Об'єм паливного бака, л
10,0
Модель двигуна
FT164FML
Повітряний фільтр
Багаторазовий поролоновий
Колісна база, мм
1240
Зчеплення
Механічне, багатодискове, в масляній ванні
Робочий об'єм двигуна, см3
197
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм
1945х710х1122
Амортизатори задні
Пружинно-масляні
Амортизатори передні
Масляні
Балансувальний вал
Нижний
Гальмівна рідина
DOT 3, DOT 4
Генератор, (напруга, В) (потужність, Вт)
14/85
Задня оптика
Задній ліхтар вбудований в обтічник крила, комбінований: гальмо, габарит, зі світлодіодною матрицею. Покажчики поворотів з лампами розжарювання
Задній багажник
Повнорозмірний
Запалювання
Електронне, CDI
Комплект інструменту (зип)
Стандартний
Конструкційна маса, кг
115
Кількість і розташування клапанів
2, верхнє
Масляний фільтр
Полімерна сітка
Напруга бортової електромережі, В
12
Номінальна витрата палива, л 100 км
2,8
Номінальна потужність, кВт (к.с.)
9,75 / 13,2
Об'єм картера двигуна і коробки передач, л
1,0
Паливні фільтри
Полімерна сітка в горловині бака, металева сітка на паливному крані
Передня оптика
Фара вбудована в обтічник, з лампою розжарювання. Покажчики поворотів з лампами розжарювання.
Приладова панель
Комбінована. Механічний спідометр, індикація: номер передачі, дальнє світло, повороти, вхідний дзвінок.
Підніжки водія
Невідкидні
Система подачі палива
Самоплив
Тип заднього гальма
Барабанний механічний
Тип моторного мастила
Напівсинтетичне моторне мастило класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів
Тип переднього гальма
Дискове гідравлічне
Протиугінна сигналізація
Нема
Блокування повороту керма
Замок на стійці керма
Блокування замка запалювання
Нема
Кофр для мотошолома
Нема
Захистна накладка на глушнику
Хромована
Підніжки пасажира
Відкидні
Привід заднього колеса
Ланцюгова передача 14/40 відкрита
Диск переднього колеса
Легкосплавний литий 5-спицевий
Диск заднього колеса
Легкосплавний литий 5-спицевий
Підвіска переднього колеса
Телескопічна вилка
Підвіска заднього колеса
Маятникова з двома амортизаторами
Висота по сидінню водія, мм
800
Захистна накладка на випускній трубі
Нема
Дуги безпеки
Нема
Захист ніг пасажира
Нема
Максимальні оберти колінчастого валу, об хв
7500
Розташування розподільного вала
Верхнє
АКБ тип, ємність, А*год
Гелева, 9
Розмір шин передня задня
2.75-18 / 3.00-18
Тип протектора, передній задній
Дорожній високопрофільний "асфальт/ґрунт"